flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Опитування суддів та працівників апарату суду

05 жовтня 2016, 11:15

 Модуль «Судове адміністрування»

 

 

Проведення опитування здійснювалось  із застосуванням «Системи оцінювання роботи суду»

( методичний посібник)

 

 

Період виконання дослідження:

25-26 липня 2016 року

Звітний період:   2016 рік

Виконавці дослідження:

Заступник голови суду – А.К. Сітало

Керівник апарату – Т.А. Попова

Секретар суду       - Я.В. Нємцева

Консультант суду – В.Ю. Півненко

Особливості та формування вибірки:

Опитування суддів та працівників апарату суду. В опитуванні прийняли участь 5 суддів та 35 працівників апарату суду.

 

 

 

 

 

Таблиця 1.1. Задоволеність умовами праці працівників апарату суду за 5-бальною сис­темою, де 1 = зовсім не задоволені, 5 = повністю задоволені.

Таблиця результатів, що запропонована нижче показує не лише результати за окремими показниками задоволеності умовами праці, але й кількість респондентів, які так чи інакше оцінили свої 'умови праці за кожним показником. Така розгорнута форма презентації результа­тів є найбільш інформативною для формулювання висновків та рекомендацій. На відміну від спрощеної форми презентації, де представлені лише формулювання показника та, власне, його результат (середня оцінка), розгорнута форма надає додаткову важливу інформацію, напри­клад, кількість респондентів, що не. відповіли на те чи інше питання.

Показник

Кількість відповідей

Не

відповіли

Середня

оцінка

1

2

3

4

5

1

Робоче місце ( наявність автономного робочого місця, стан меблів, якість опалення, освітлення, тощо)

 

 

6

8

20

1

4,4

2

Зручність та комфортність приміщень суду для відвідувачів суду (учасників проваджень)

 

2

1

9

22

1

4,5

3

Комп’ютеризація суду (достатність комп'ютерів та їх якість)

1

2

6

16

10

 

3,9

4

Забезпечення літературою та спеціальною пресою

1

1

5

9

14

5

4,1

5

Телефонний зв’язок

 

 

2

5

28

 

4,7

Таблиці результатів:

 

 

Показник

Кількість відповідей

Не

відповіли

Середня

оцінка

1

2

3

4

5

6

Доступ до інтернету

 

2

 

5

28

 

4,7

7

Доступ та можливості використання локальної комп’ютерної мережі суду

 

 

3

3

29

 

4,7

8

Стан приміщень суду (чистота, систематичність та якість прибирання, тощо)

1

 

6

10

18

 

4,2

9

Можливості для підвищення кваліфікації

 

 

3

13

17

2

4,4

10

Перспективи професійного зростання

 

 

11

10

11

3

4,0

11

Стиль управління характерний для голови суду

 

 

2

1

31

1

4,8

12

Відносини у колективі (соціально- психологічний клімат у колективі)

 

1

7

18

9

 

4,0

13

Зручність та комфортність залів судового засідання

 

1

2

8

24

 

4,6

14

Дотримання принципів справедливості та обгрунтованності при визначенні посадових обов’язків, розподілі навантажень чи доручень

 

 

7

11

17

 

4,3

15

Стиль управління характерний для • керівника апарату суду

 

 

2

9

23

1

4,6

16

Графіки роботи суду ( час початку робочого дня, час обідньої перерви, відпустки, тощо)

2

1

1

13

18

 

4,2

17

Можливості для проведення дозвілля та спілкування членів колективу у позаробочий час

3

2

2

9

15

4

4,0

18

Забезпеченість канцелярськими товарами , картриджами, тощо

1

4

9

11

10

 

3,7

19

Якість роботи автоматизованої системи діловодства в суді

 

 

3

14

18

 

4,4

20

Безпека у приміщеннях суду

1

3

11

7

13

 

3,8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Габлиця 1.2. Задоволеність суддів умовами праці за 5-бальною системою, де 1 = зовсім не задоволені, 5 = повністю задоволені.

 

Показник

Кількість відповідей

Не

відповіли

Середня

оцінка

1

2

3

4

5

1

Робоче місці( наявність автономного робочого місця, стан меблів, освітлення, тощо)

 

 

1

1

3

 

4,4

2

Зручність та комфортність приміщень суду для відвідувачів суду (учасників проваджень)

 

 

1

3

1

 

4

3

Комп’ютеризація суду (достатність комп’ютерів та їх якість)

 

1

1

2

1

 

3,6

4

Забезпечення літературою та спеціальною пресою

 

2

2

 

1

 

3

5

Телефонний зв’язок

 

 

 

2

3

 

4,6

6

Доступ до інтернету

 

 

 

1

4

 

4,8

7

Доступ та можливості використання локальної комп’ютерної мережі суду

 

 

 

1

4

 

4,8


Показник

Кількість відповідей

Не

відповіли

Середня

оцінка

1

2

3

4

5

8

Стан приміщень суду (чистота, систематичність та якість прибирання, тощо)

 

 

 

3

2

 

4,4

9

Можливості для підвищення кваліфікації

 

 

 

3

2

 

4,4

10

Справедливість та обгрунтованість навантаження (справ у провадженні)

 

 

 

4

1

 

4,2

11

Стиль управління характерний для голови суду

 

 

 

 

5

 

5

12

Відносини у колективі (соціально- психологічний клімат у колективі)

 

 

 

3

2

 

4,4

13

Зручність та комфортність залів судового засідання

 

 

2

2

1

 

3,8

14

Достатня кількість залів судового засідання

3

 

1

1

 

 

2

15

Достатність кваліфікації працівників апарату суду, з якими Ви працюєте безпосередньо (помічник, секретар)

 

 

 

3

2

 

4,4

16

Стиль управління, характерний для керівника апарату суду

 

 

 

3

2

 

4,4

17

Графіки роботи суду ( час початку робочого дня, час обідньої перерви, відпустки, тощо)

 

 

 

2

3

 

4,6

18

Можливості для проведення дозвілля та спілкування членів колективу у позаробочий час

 

 

1

1

2

1

4,2

19

Забезпеченість канцелярськими товарами, картриджами, тощо

 

1

2

1

1

 

3,4

20

Якість роботи автоматизованої системи діловодства в суді

 

 

1

2

2

 

4.2

21

Безпека у приміщеннях суду

 

1

3

 

1

 

3,2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Таблиця 1.3. Сприйняття колективом правильності та раціональності використанню наявних матеріально-технічних ресурсів. Відсоток відповідей на питання «Чи не виникало у Вас відчуття, що навіть за існуючих умов фінансування та матеріально технічного забезпечення суду умови могли бути кращими (тобто - наявні ресурсу використовуються не зовсім раціонально)?»

 

Відповідь

Працівники апарату, %

Судді,

%

Всього,

%

В цьому впевнені

14,3

 

14,3

Таке відчуття виникало досить часто

14,3

20

34,3

Інколи виникало

28,6

40

68,6

Не виникало

37,1

40

77,1

Важко сказати

5,7

 

5,7


Габлиця 1.4. Оцінка Голови суду працівниками апарату суду.

Показник

Кількість відповідей

Не

відповіли

Середня

оцінка

Цілком ні

Скоріше ні

Більш-

менш

Скоріше так

Цілком так

1

Є справжнім лідером колективу суду

 

1

1

4

29

 

4,7

2

Підтримує та впроваджує все нове та передове

 

 

 

7

27

1

4,8

3

Піклується про колектив

 

 

2

5

28

 

4,7

4

Вміє створювати позитивний соціально-психологічний клімат у колективі, попереджати конфлікти та протистояння

 

 

4

8

23

 

4,5

5

Є добрим організатором

 

1

2

5

26

1

4,6

6

Користується авторитетом та повагою працівників апарату суду

 

 

 

4

30

1

4,8

7

Забезпечує належну реалізацію рішень зборів суддів Вашого суду

 

 

 

7

25

3

4,8

8

Справедливо розподіляє окремі доручення та загалом навантаження

 

 

2

9

22

2

4,6

9

Контролює якість роботи працівників та своєчасність виконання завдань

 

 

 

7

26

2

4,8

10

Користується авторитетом та повагою суддів

 

 

 

8

24

3

4,7

 

11

Вміє налагодити взаємодію із засобами масової інформації та громадськістю

 

 

1

4

27

3

4,8

12

Проявляє неупередженість при вирішенні кадрових питань - підбір та просування кадрів на основі рівня кваліфікації та ділових якостей

 

 

4

6

22

3

4,6

13

Підтримує взаєморозуміння з керівником апарату суду

 

 

 

5

30

 

4,8

14

Проявляє активність у питаннях підвищення кваліфікації працівників

 

2

2

7

20

4

4,4

15

Є коректним та ввічливим у службових відносинах

 

 

1

4

29

1

4,8

16

Утримується від отримання подарунків чи інших дій, що є не сумісними з посадою та створюють конфлікт інтересів чи можуть сприйматись як такі

 

1

1

8

22

3

4,6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Таблиця 1.5. Оцінка Голови суду суддями.

Показник

Кількість відповідей

Не

відповіли

Середня

оцінка

Цілком ні

Скоріше ні

Більш-

менш

Скоріше так

Цілком так

1

Є справжнім лідеромколективу суду

 

 

 

 

5

 

5

2

Підтримує та впроваджує все нове та передове

 

 

 

 

5

 

5

3

Піклується про колектив

 

 

 

 

5

 

5

4

Має високу професійну підготовку

 

 

 

 

5

 

5

5

Є добрим організатором

 

 

 

 

5

 

5

6

Користується авторитетом'та повагою працівників апарату суду

 

 

 

 

5

 

5

7

Забезпечує належне виконання рішень зборів суддів Вашого суду

 

 

 

 

5

 

5

8

Справедливо розподіляє окремі доручення та загалом навантаження

 

 

 

 

5

 

5

9

Контролює якість роботи працівників та своєчасність виконання завдань

 

 

 

 

4

1

5

10

Користується авторитетом та повагою суддів

 

 

 

 

5

 

5

11

Вміє налагодити взаємодію із засобами масової інформації та громадськістю

 

 

 

 

5

 

5

12

Проявляє неупередженість при вирішенні кадрових питань - підбір та просування кадрів на основі рівня кваліфікації та ділових якостей

 

 

 

 

5

 

5

13

Підтримує взаєморозуміння з керівником апарату суду

 

 

 

1

4

 

4,8

14

Проявляє активність у питаннях підвищення кваліфікації суддів

 

 

 

 

5

 

5

15

Є коректним та ввічливим у службових відносинах

 

 

 

 

5

 

5

16

Утримується від отримання подарунків та інших дій, що є не сумісними з посадою та створюють конфлікт інтересів чи можуть сприйматись як такі

 

 

 

 

4

1

5

17

Не втручається у розгляд справ суддями , поважає їх незалежність, ніколи не пробує “тиснути” чи іншим чином впливати на них

 

 

 

 

5

 

5

18

Вміє створювати позитивний соціально-психологічний клімат у колективі, попереджати конфлікти та протистояння

 

 

 

 

5

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Таблиця 1.6. Оцінка керівника апарату працівниками апарату

Показник

Кількість відповідей

Не

відповіли

Середня

оцінка

Цілком ні

Скоріше ні

Більш-менш

Скоріше так

Цілком так

1

Є справжнім лідером колективу суду

 

 

3

6

26

 

4,6

2

Підтримує та впроваджує все нове та передове

 

 

3

6

25

1

4,6

3

Піклується про колектив

 

 

2

9

24

 

4,6

4

Вміє створювати позитивний соціально-психологічний клімат у колективі, попереджати конфлікти та протистояння

 

1

4

7

23

 

4,5

5

Має високу професійну підготовку

 

 

1

6

28

 

4,8

6

Є добрим організатором

 

 

1

8

26

 

4,7

7

Користується авторитетом та повагою працівників суду

 

 

3

4

28

 

4,7

8

Враховує думки та побажання працівників суду при прийнятті рішень

 

1

5

7

21

1

4,4

 

'

Справедливо розподіляє окремі доручення та загалом навантаження

 

2

4

8

21

 

4,4

10

Контролює якість роботи працівників та своєчасність виконання завдань

 

 

1

3

31

 

4,8

11

Ніколи не пробує “тиснути” чи іншим чином впливати на працівників апарату з метою їх дій у спосіб, що є неетичним, незаконним або невідповідним посаді чи обставинам

 

 

3

12

19

1

4,5

12

вміє налагодити взаємодію із засобами масової інформації та громадськістю

 

 

3

6

25

1

4,6

13

приймає неупереджені кадрові рішення - підбір та просування кадрів на основі рівня кваліфікації та ділових якостей

 

1

4

3

24

3

4,6

14

Підтримує взаєморозуміння з головою суду

 

 

1

2

32

 

4,9

15

Проявляє активність у питаннях підвищення кваліфікації працівників

 

1

3

6

23

2

4,5

16

Є коректним та ввічливим у службових відносинах

 

1

4

12

18

 

4,3

17

Утримується від отримання подарунків чи інших дій що є не сумісними з посадою та створюють конфлікт інтересів чи можуть сприйматись як такі

 

 

1

7

24

3

4,7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Таблиця 1.7. Оцінка керівника апарату суддями

N9

Показник

Кількість відповідей

Не

відповіли

Середня

оцінка

Цілком ні

Скоріше ні

Більш-менш

Скоріше так

Цілком так

1

Є справжнім лідером колективу суду

 

 

 

1

4

 

4,8

2

Підтримує та впроваджує все нове та передове

 

 

 

1

3

1

4,7

3

Піклується про колектив

 

 

 

1

4

 

4,8

4

Вміє створювати позитивний соціально-психологічний клімат у колективі, попереджати,конфлікти та протистояння

 

 

 

1

4

 

4,8

5

Має високу професійну підготовку

 

 

 

1

4

 

4,8

6

Є добрим організатором

 

 

 

1

4

 

4,8

7

Користується авторитетом та повагою працівників суду

 

 

 

 

4

1

5

8

Враховує думки та побажання працівників суду при прийнятті рішень

 

 

 

1

3

1

4,7

9

Справедливо розподіляє окремі доручення та загалом навантаження

 

 

 

1

3

1

4,7

10

Контролює якість роботи працівників та своєчасність виконання завдань

 

 

 

1

3

1

4,7

11

Ніколи не пробує “тиснути” чи іншим чином впливати на працівників апарату з метою їх дій у спосіб, що є неетичним, незаконним або невідповідним посаді чи обставинам

 

 

 

 

4

1

5

12

вміє налагодити взаємодію із засобами масової інформації та громадськістю

 

 

 

 

4

1

5

13

приймає неупереджені кадрові рішення - підбір та просування кадрів на основі рівня кваліфікації та ділових якостей

 

 

 

1

3

1

4,7

14

Підтримує взаєморозуміння з головою суду

 

 

 

1

4

 

4,8

15

Проявляє активність у питаннях підвищення кваліфікації працівників

 

 

 

 

4

1

5

16

Є коректним та ввічливим у службових відносинах

 

 

 

1

4

 

4,8

17

Утримується від отримання подарунків чи інших дій що є не сумісними з посадою та створюють конфлікт інтересів чи можуть сприйматись як такі

 

 

 

 

4

1

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Таблиця 1.8. Оцінка зборів суддів працівниками апарату суду

Показник

Кількість відповідей

Не

відповіли

Середня

оцінка

Цілком ні

Скоріше ні

Більш-менш

Скоріше так

Цілком так

 

Збори суддів є авторитетним та

 

 

 

 

 

 

 

1

незалежним органом суддівського

 

 

2

4

19

10

4,7

 

самоврядування

 

 

 

 

 

 

 

 

Збори суддів мають реальний

 

 

 

 

 

 

 

2

вплив на рішення, що приймаються

 

1

 

6

17

11

4,6

 

керівництвом суду

 

 

 

 

 

 

 

3

Збори суддів в своїх рішеннях

 

 

3

4

19

9

4,6

 

відображають реальні потреби суду

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Таблиця 1.9. Оцінка зборів суддів суддями

Показник

Кількість відповідей

Не

відповіли

Середня

оцінка

Цілком ні

Скоріше ні

Більш-менш

Скоріше так

Цілком так

1

Збори суддів є авторитетним та незалежним органом суддівського самоврядування

 

 

 

1

4

 

4,8

2

Збори суддів мають реальний вплив на рішення, що приймаються керівництвом суду

 

 

 

1

4

 

4,8

3

Збори суддів в своїх рішеннях відображають реальні потреби суду

 

 

 

1

4

 

4.8

4

Збори суддів обговорюють питання щодо внутрішньої діяльності суду чи роботи конкретних суддів або працівників апарату

 

 

 

 

5

 

5

5

Збори суддів визначають спеціалізацію суддів з розгляду конкретних категорій справ відповідної юрисдикції за пропозицією голови суду

1

 

1

1

2

 

3.6

6

Збори суддів заслуховують звіти суддів, які обіймають адміністративні посади в даному суді, та керівника апарату суду

1

 

 

 

4

 

4,2

7

Збори суддів обговорюють питання щодо практики застосування законодавства, розробляють відповідні пропозиції щодо вдосконалення такої практики та законодавства, вносять свої пропозиції на розгляд вищого спеціалізованого суду та Верховного Суду України

 

 

 

2

3

 

4,6

 


 

 

 

Кількість відповідей

 

 

Показник

Цілком ні

Скоріше ні

Більш-менш

Скоріше так

Цілком так

Не

відповіли

Середня

оцінка

8

Збори суддів обговорюють питання, що виникають через неналежне фінансування суду і пропонують шляхи вирішення окремих проблем

 

 

 

3

2

 

4,4

9

Збори суддів обговорюють проблеми і приймають рішення з питань функціонування автоматизованої системи документообігу суду

 

 

 

1

4

 

4,8

10

Збори суддів скликаються не рідше одного разу на три місяці

1

 

 

 

4

 

4,2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Таблиця 1.10. Сприйняття співвідношення позицій Голови суду та керівника апарату суду при плануванні роботи чи оцінюванні поточної діяльності суду

Відповідь

Працівники апарату, %

Судді,

%

Всього,

%

Позиції практично завжди не співпадають

 

 

 

Позиції у більшості випадків не співпадають

 

 

 

Позиції у більшості випадків співпадають

20

20

40

Позиції практично завжди співпадають

57

80

137

Важко сказати

23

 

23

 

Таблиця 1.11. Виконання обов’язків (видів робіт), що прямо чи опосередковано не передбачені посадовими обов’язками (не властивими для посади респондента).

Відповідь, частина робочого часу

Працівники апарату, %

Судді,

%

Всього,

%

Такого не було

71,4

60

131,40

До 10%

14,3

20

34,3

11-30%

8,6

 

8,6

31-50%

5,7

 

5,7

Більше 50 %

 

20

20

Не відповіли на питання

 

 

 

 

Таблиця 1.12. Випадки виконання обов’язків (видів робіт), що прямо чи опосередкова­но не передбачені посадовими обов’язками (не властивими для посади респондента)

Чиї обов’язкі (види робіт) виконувалися?

Працівники апарату, %

Іншого працівника апарату суду

25,7

Судді (суддів)

2,8

Керівника апарату

 

Голови суду (заступника голови)

2,8

інше

17,1

Не відповіли на питання

54,3

 


Таблиця 1.13. Праця після робочого дня, або чи доводилося брати роботу додому протягом останніх 12 місяців

Відповідь

Працівники апарату, %

Судді, %

Всього, %

Це відбувалося постійно

2,9

20

22,9

Досить часто

20

 

20

Інколи

57,1

 

57,1

Ніколи

20

80

100

Не відповіли на питання

 

 

 

 

Таблиця 1.14. Пояснення випадків виконання роботи після робочого дня

Відповідь

Працівники апарату, %

Судді, %

Всього, %

Кваліфікація та досвід ще не завжди дозволяють виконувати роботу вчасно

2,9

 

2,9

Існує нерівномірність розподілу навантаження

22,9

20

42,9

Загальне навантаження на суд є надто великим, тобто “не встигаємо всі”

17,1

40

57,1

Немає належних умов на роботі (відсутні або несправні комп’ютери тощо)

5,7

 

5,7

Інша причина

42,8

40

82,8

Не відповіли на питання

8,6

 

8,6

 

Таблиця 1.15. Характеристика навантаження на суддів (за сприйняттям самих суддів).

Характеристика

Відсоток відповідей суддів

Навантаження не є надмірним (справ не так багато і більшість є не надто складними)

 

Справ не так багато, але деякі з них надто складні

 

Справ багато але в межах розумного (кількість не впливає на якість та своєчасність розгляду)

40

Навантаження до певної міри є надмірним (приблизно на 20-30 % більше ніж мало б бути)

20

Навантаження є надмірним

40

Не відповіли на питання

 

 

Таблиця 1.16. Корисність семінарів, тренінгів та інших форм навчання

Характеристика

Працівники апарату, %

Судді, %

Всього, %

Дуже корисні

42,8

80

122,8

Скоріше корисні, ніж ні

48,6

20

68,6

Скоріше не корисні

2,9

 

2,9

Зовсім не корисні

5,7

 

5,7

Семінари, тренінги та інші форми навчання не проводяться

 

 

 

Не відповіли на питання

 

 

 


Таблиця 1.17. Негативні характеристики суду працівниками апарату суду

Характеристика

Кількість відповідей

Не

відповіли

Середня

оцінка

Не характерне

Скоріше не характерне, ніж характерне

Скоріше характерне, ніж ні

Частково

характерне

Дуже характерне

1

Наявність “фаворитів” керівництва, неоднакове відношення керівництва до працівників

8

10

6

7

1

3

3,5

2

Поширення чуток, висловлювання позиції щодо судових'рішень, їх коментування

14

10

4

3

 

4

4,1

3

Недостатня чисельність працівників апарату

21

 

\

9

1

3

1

 

4,3

4

Нерівномірність розподілу керівництвом суду серед суддів окремих доручень чи видів робіт ( що не пов’язані безпосередньо з розглядом справ)

18

 

9

2

3

 

3

4,3

5

Нерівномірність розподілу навантаження (справ) серед суддів через недоліки автоматизованого розподілу

 

 

 

 

 

 

 

6

Автоматизована система діловодства ускладнює роботу апарату суду а не спрощує її

25

 

 

5

 

2

2

1

4,4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Таблиця 1.18. Негативні характеристики суду суддями

Характеристика

Кількість відповідей

Не

відповіли

Середня

оцінка

Не характерне

Скоріше не характерне, ніж характерне

Скоріше характерне, ніж ні

Частково

характерне

Дуже характерне

1

Наявність “фаворитів” керівництва, неоднакове відношення керівництва до працівників

3

2

 

 

 

 

4,6

2

Поширення чуток, висловлювання позиції щодо судових рішень, їх коментування

3

1

 

1

 

 

4,2

3

Недостатня чисельність працівників апарату

 

2

2

 

 

1

3,5

 


 

 

 

Кількість відповідей

 

 

N9

Характеристика

Не характерне

Скоріше не характерне, ніж характерне

Скоріше характерне, ніж ні

Частково

характерне

Дуже характерне

Не

відповіли

Середня

оцінка

4

Нерівномірність розподілу керівництвом суду серед суддів окремих доручень чи видів робіт ( що не пов’язані безпосередньо з розглядом справ)

5

 

 

 

 

 

5

5

Нерівномірність розподілу навантаження (справ) серед суддів через недоліки автоматизованого розподілу

1

1

2

 

1

 

3,2

6

Автоматизована система діловодства ускладнює роботу апарату суду а не спрощує її

1

3

 

1

 

 

3,8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Таблиця 1.19. Характеристики відносин у колективі працівниками апарату суду

Характеристика

Кількість відповідей

Не

відповіли

Середня

оцінка

Не характерне

Скоріше не характерне, ніж характерне

Скоріше характерне, ніж ні

Частково

характерне

Дуже характерне

1

Доброзичливість, коректність, ввічливість

1

4

4

15

 

11

 

 

3,9

2

Почуття належності до одного колективу

2

1

6

17

 

8

1

3,8

3

Взаємодопомога, обмін інформацією

1

1

2

10

20

 

\

 

4,2

4

Шанобливе ставлення до відвідувачів суду

 

2

2

11

 

19

 

\\

 

4,2

5

Обговорення та засудження неетичної чи неналежної поведінки своїх колег

3

4

5

9

11

 

3

3,6

6

Взаємоповага (повага до досвіду, знань та професійної кваліфікації)

1

1

2

9

22

 

 

 

4,4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Таблиця 1.20. Характеристики відносин у колективі суддями

Характеристика

Кількість відповідей

Не

відповіли

Середня

оцінка

Не характерне

Скоріше не характерне, ніж характерне

Скоріше характерне, ніж ні

Частково

характерне

Дуже характерне

1

Доброзичливість, коректність, ввічливість

 

 

1

 

4

 

4,6

2

Почуття належності до одного колективу

 

 

 

1

4

 

4,8

3

Взаємодопомога, обмін інформацією

 

 

1

2

2

 

4,2

4

Шанобливе ставлення до відвідувачів суду

 

 

1

1

3

 

4,4

5

Обговорення та засудження неетичної чи неналежної поведінки своїх колег

 

2

 

1

2

 

3,6

6

Взаємоповага (повага до досвіду, знань та професійної кваліфікації)

 

 

 

1

4

 

4,8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Таблиця 1.21. Зміни у суді за останні 12 місяців

N2

Характеристика змін

Працівники апарату, %

Судді,

%

Всього,

%

1

Особисте навантаження:

 

 

 

виросло

25,7

 

25,7

16

не змінилося

71,4

 

71,4

зменшилось

2,9

 

2,9

не відповіли на питання

 

 

 

2

Умови праці (якість робочого місця):

 

 

 

покращилися

40

 

40

26

не змінилися

60

 

60

погіршилися

 

 

 

не відповіли на питання

 

 

 

3

Стан приміщення суду

 

 

 

За

покращився

51,4

 

51,4

36

не змінився

45,7

 

45,7

Зв

погіршився

2,9

 

2,9

Зг

не відповіли на питання

 

 

 

4

Відносини у колективі

 

 

 

покращилися

8,6

 

8,6

46

не змінилися

91,4

\

 

91,4

погіршилися

 

 

 

не відповіли на питання

 

 

 

5

Організація роботи та управління судом

 

 

 

покращилися

42,9

 

42,9

56

не змінилися

57,1

 

57,1

погіршилися

 

 

 

не відповіли на питання

 

 

 

 

 

 

 

 

Таблиця 1.22. Зміни у суді за час перебування на посаді нинішнього голови суду

Характеристика змін

Кількість відповідей працівників апарату

Кількість відповідей суддів

Всього

1

Умови праці (якість робочого місця):

 

 

 

покращилися

62,9

 

62,9

16

не змінилися

22,8

 

22,8

погіршилися

2,9

 

2,9

не відповіли на питання

11,4

 

11,4

2

Стан приміщення суду

 

 

 

покращився

71,4

 

71,4

26

не змінився

14,3

 

14,3

погіршився

2,9

 

2,9

не відповіли на питання

11,4

 

11,4

3

Відносини у колективі

 

 

 

За

покращилися

42,9

 

42,9

36

не змінилися

45,7

 

45,7

Зв

погіршилися

 

 

 

Зг

не відповіли на питання

11,4

 

11,4

4

Організація роботи та управління судом

 

 

 

покращилися

71,5

 

71,5

46

не змінилися

17,1

 

17,1

погіршилися

 

 

 

не відповіли на питання

11,4

 

11,4