Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Додаток №1
до рішення Ради суддів України №28
від 02 квітня 2015 року
Базові показники роботи Орджонікідзевського районного суду м. Харкова
|
Необхідні визначення, що стосуються рекомендованого показника |
перше півріччя 2016 року |
1 |
Кількість та відсоток справ та матеріалів, загальний термін проходження яких триває понад один рік |
30/2,5% |
2 |
Відсоток розгляду справ |
97,8% |
3 |
Середня кількість розглянутих справ на одного суддю |
403,4 |
4 |
Середня кількість справ та матеріалів, що перебували на розгляді в звітний період в розрахунку на одного суддю |
481,6 |
5 |
Середня тривалість розгляду справи (днів) |
69 |
6 |
Проведення опитувань громадян-учасників судових проваджень щодо їх задоволеності роботою суду |
У липні 2016 року проведено опитування робочою групою, утвореною із працівників суду, на підставі розпорядження голови суду |
6А |
Публікація результатів опитувань громадян-учасників судових проваджень на веб-сторінці суду |
Інформацію оприлюднено на веб-сайті суду в розділі «Базові показники ефективності діяльності суду» |
7 |
Рівень задоволеності роботою суду учасниками судового розгляду за результатами опитування, що проводяться за уніфікованою методологією |
Результати опитування розміщенні нижче |
Модуль «Задоволеність роботою суду його клієнтами»
Проведення опитування здійснювалось із застосуванням «Системи оцінювання роботи суду»
Період виконання дослідження:
25-26 липня 2016 року
Звітний період: 2016 рік
Виконавці дослідження:
Заступник голови суду – А.К. Сітало
Керівник апарату – Т.А. Попова
Секретар суду - Я.В. Нємцева
Консультант суду – В.Ю. Півненко
Організація дослідження та формування вибірки:
Формування вибірки респондентів здійснювалась за їх бажанням
Кількість респондентів |
31 |
Розподіл за віковими характеристиками |
18-25 років – 6,5% 26-39 років – 61,2% 40-59 років - 32,2% |
Розподіл за статтю |
Чоловіча – 45,2% Жіноча – 54,8% |
Географічний розподіл |
проживають респонденти: у тому населеному пункті, де знаходиться суд – 64,5%, чи в іншому – 35,5% |
Розподіл за матеріальними статками |
Бідний – 3,2% Нижче середнього статку – 29% Середнього статку – 64,5% Заможний – 3,2% |
Рівень освіти |
Середня та неповна середня – 9,7% Базова вища – 9,7% Повна вища – 80,6% |
Розподіл за роллю в судовому процесі (позивач, свідок, потерпілий і т.д.) |
Позивач, відповідач, свідок, потерпілий – 51,6% Адвокат, юрист-консультант – 35,5% Інше – 12,9% |
Розподіл за судовим процесом |
Перший судовий процес – 25,8% 2-5разів – 38,7% 6 разів і більше – 35,5% |
Розподіл за стадією розгляду справи |
Розгляд справи ще не розпочато – 22,6% Справа перебуває в процесі розгляду – 61,3% Розгляд справи завершено (винесено рішення) – 25,8% |
Таблиці результатів:
Таблиця 4.1. Загальна оцінка якості роботи суду за 5-бальною шкалою.
№ |
Респондент за характеристикою |
Кількість респондентів |
1 (дуже погано) |
2 |
3 |
4 |
5 |
Не відповіли |
Середня інтегральна оцінка |
1.
|
Цілком обізнаний з роботою судів та суддів в цілому |
7 |
|
|
|
|
|
|
|
2.
|
Загалом обізнаний |
13 |
|
|
|
|
|
|
|
3.
|
Майже не обізнаний |
6 |
|
|
|
|
|
|
|
4.
|
Зовсім не обізнаний |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
5. |
КН |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
6. |
ВСЬОГО: |
31 |
0 |
0 |
3 |
10 |
17 |
1 |
4,5 |
Якщо, респондент користується послугами адвоката або представляє інтереси держави, позначаться відповідь «9»-«КН»
Таблиця 4.2. Доступність суду. Інтегральні показники за картками громадянського звітування.
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
1 |
Чи легко респондентам було знайти будівлю суду? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
1 (цілком ні) – 0 2 (швидше ні) – 0 3 (більш-менш) – 0 4 (швидше так) – 2 5 (цілком так) – 29 9 (КН) - 1 |
2 |
Чи зручно респондентам діставатися до будівлі суду громадським транспортом? (Якщо Ви не користуєтеся громадським транспортом, дайте відповідь на наступне запитання) |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
1 (цілком ні) – 1 2 (швидше ні) – 0 3 (більш-менш) – 2 4 (швидше так) – 5 5 (цілком так) – 14 9 (КН) - 1 |
3 |
Чи зручно паркувати автомобіль (достатньо паркувальних місць) біля будівлі суду? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
1 (цілком ні) – 1 2 (швидше ні) – 0 3 (більш-менш) – 12 4 (швидше так) – 5 5 (цілком так) – 6 9 (КН) - 1 |
4 |
Чи зазнавали респонденти певних перешкод у доступі до приміщень суду через обмеження охорони? |
Відсоток «Так», «Ні» |
ТАК – 3,2% НІ – 96,8% 9 (КН) - 1 |
5 |
Чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
1 (цілком ні) – 1 2 (швидше ні) – 5 3 (більш-менш) – 3 4 (швидше так) – 6 5 (цілком так) – 16 9 (КН) - 1 |
6 |
Чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію телефоном? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
1 (цілком ні) – 5 2 (швидше ні) – 0 3 (більш-менш) – 2 4 (швидше так) – 9 5 (цілком так) – 15 9 (КН) -1 |
7 |
Чи дозволяв графік роботи канцелярії суду вчасно та безперешкодно вирішувати справи у суді (подати позов, ознайомитися з матеріалами, отримати рішення, ухвалу, вирок та ін.)? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
1 (цілком ні) – 5 2 (швидше ні) – 0 3 (більш-менш) – 0 4 (швидше так) – 11 5 (цілком так) – 15 9 (КН) -1 |
8 |
Чи могли б респонденти дозволити витрати на послуги адвоката (юриста- консультанта) у разі необхідності? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
1 (цілком ні) – 7 2 (швидше ні) – 1 3 (більш-менш) – 1 4 (швидше так) – 7 5 (цілком так) – 8 9 (КН) -1 |
|
ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
1 (цілком ні) – 20 2 (швидше ні) – 6 3 (більш-менш) – 20 4 (швидше так) – 45 5 (цілком так) – 103 9 (КН) -1 |
Таблиця 4.3. Зручність та комфортність перебування в суді. Інтегральні показники за картками громадянського звітування.
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
1 |
Достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
1 (цілком ні) – 3 2 (швидше ні) – 1 3 (більш-менш) – 2 4 (швидше так) – 10 5 (цілком так) – 15 9 (КН) -1 |
2 |
Вільний доступ до побутових приміщень (туалетів) |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
1 (цілком ні) – 4 2 (швидше ні) – 0 3 (більш-менш) – 3 4 (швидше так) – 4 5 (цілком так) – 20 9 (КН) -1 |
3 |
Чистота та прибраність приміщень |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
1 (цілком ні) – 4 2 (швидше ні) – 1 3 (більш-менш) – 1 4 (швидше так) – 8 5 (цілком так) – 17 9 (КН) -1 |
4 |
Достатність освітлення |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
1 (цілком ні) – 4 2 (швидше ні) – 0 3 (більш-менш) – 0 4 (швидше так) – 4 5 (цілком так) – 23 9 (КН) -1 |
|
ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
1 (цілком ні) – 15 2 (швидше ні) – 2 3 (більш-менш) – 6 4 (швидше так) – 26 5 (цілком так) – 75 9 (КН) -1 |
Таблиця 4.4. Повнота та ясність інформації. Інтегральні показники за картками громадянського звітування.
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
1 |
Зручність розташування інформаційних стендів та дошок об'яв |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
1 (цілком ні) – 3 2 (швидше ні) – 1 3 (більш-менш) – 3 4 (швидше так) – 7 5 (цілком так) – 17 9 (КН) -1 |
2 |
Задоволеність наявністю інформації щодо розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
1 (цілком ні) – 4 2 (швидше ні) – 0 3 (більш-менш) – 1 4 (швидше так) – 7 5 (цілком так) – 19 9 (КН) -1 |
3 |
Задоволеність наявністю інформації щодо правил допуску в суд та перебування в ньому |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
1 (цілком ні) – 3 2 (швидше ні) – 0 3 (більш-менш) – 0 4 (швидше так) –11 5 (цілком так) – 17 9 (КН) -1 |
4 |
Задоволеність наявністю інформації щодо справ, що призначені до розгляду |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
1 (цілком ні) – 3 2 (швидше ні) – 0 3 (більш-менш) – 0 4 (швидше так) – 8 5 (цілком так) – 20 9 (КН) -1 |
5 |
Задоволеність наявністю інформації щодо зразків документів (заяв, клопотань, тощо) |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
1 (цілком ні) – 3 2 (швидше ні) – 1 3 (більш-менш) – 2 4 (швидше так) – 8 5 (цілком так) – 17 9 (КН) -1 |
6 |
Задоволеність наявністю інформації щодо порядку сплати судових зборів та мита, реквізити та розміри платежів |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
1 (цілком ні) – 3 2 (швидше ні) – 1 3 (більш-менш) – 1 4 (швидше так) – 8 5 (цілком так) – 18 9 (КН) -1 |
7 |
Відсоток учасників проваджень, що користувалися сторінкою суду в мережі Інтернет? |
Відсоток |
Так – 61,3 % Ні – 38,7 % |
8 |
Чи знайшли учасники проваджень на сторінці суду потрібну інформацію? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
1 (цілком ні) – 3 2 (швидше ні) – 2 3 (більш-менш) – 3 4 (швидше так) – 5 5 (цілком так) – 18 9 (КН) -1 |
|
ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
1 (цілком ні) – 22 2 (швидше ні) – 5 3 (більш-менш) – 10 4 (швидше так) – 54 5 (цілком так) – 126 9 (КН) -1 |
Таблиця 4.5. Сприйняття роботи працівників апарату суду. Інтегральні показники за картками громадянського звітування.
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
1 |
Старанність працівників апарату суду та відсутність помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
1 (цілком ні) – 3 2 (швидше ні) – 2 3 (більш-менш) – 0 4 (швидше так) – 11 5 (цілком так) – 15 9 (КН) -1 |
2 |
Виявлення працівниками апарату суду доброзичливості, поваги, бажання допомогти |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
1 (цілком ні) – 2 2 (швидше ні) – 0 3 (більш-менш) – 1 4 (швидше так) – 10 5 (цілком так) – 18 9 (КН) -1 |
3 |
Виявлення працівниками апарату суду однакового ставлення до всіх, незалежно від соціального статусу |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
1 (цілком ні) – 2 2 (швидше ні) – 0 3 (більш-менш) – 4 4 (швидше так) – 6 5 (цілком так) – 19 9 (КН) -1 |
4 |
Виявлення працівниками апарату суду професіоналізму, знання своєї справи |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
1 (цілком ні) – 2 2 (швидше ні) – 0 3 (більш-менш) – 4 4 (швидше так) – 9 5 (цілком так) – 16 9 (КН) -1 |
|
ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС |
|
1 (цілком ні) – 9 2 (швидше ні) – 2 3 (більш-менш) – 9 4 (швидше так) – 36 5 (цілком так) – 68 9 (КН) -1 |
Таблиця 4.6. Дотримання термінів судового розгляду. Інтегральні показники за картками громадянського звітування.
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
1 |
Вчасний (відповідно до графіку) початок останнього засідання по справі |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
1 (цілком ні) – 2 2 (швидше ні) – 0 3 (більш-менш) – 4 4 (швидше так) – 5 5 (цілком так) – 15 9 (КН) -1 |
2 |
Врахування побажання учасника судового провадження при призначенні дня та часу засідання |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
1 (цілком ні) – 3 2 (швидше ні) – 1 3 (більш-менш) – 3 4 (швидше так) – 9 5 (цілком так) – 10 9 (КН) -1 |
3 |
Вчасне отримання повістки та повідомлення про розгляд справи |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
1 (цілком ні) – 2 (швидше ні) – 2 3 (більш-менш) – 6 4 (швидше так) – 4 5 (цілком так) – 12 9 (КН) -1 |
4 |
Обґрунтованість затримки/ перенесення слухань у розгляді справи |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
1 (цілком ні) – 2 2 (швидше ні) – 0 3 (більш-менш) – 6 4 (швидше так) – 6 5 (цілком так) – 11 9 (КН) -1 |
|
ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС |
|
1 (цілком ні) – 9 2 (швидше ні) – 3 3 (більш-менш) – 19 4 (швидше так) – 24 5 (цілком так) – 48 9 (КН) -1 |
Таблиця 4.7. Сприйняття роботи судді. Інтегральні показники за картками громадянського звітування.
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
1 |
Неупередженість та незалежність (суддя не піддався зовнішньому тиску , якщо такий був) |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
1 (цілком ні) – 4 2 (швидше ні) – 1 3 (більш-менш) – 2 4 (швидше так) – 4 5 (цілком так) – 16 9 (КН) -1 |
2 |
Коректність, доброзичливість, ввічливість |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
1 (цілком ні) – 2 2 (швидше ні) – 0 3 (більш-менш) – 3 4 (швидше так) – 5 5 (цілком так) – 16 9 (КН) -1 |
3 |
Належна підготовка до справи та знання справи |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
1 (цілком ні) – 3 2 (швидше ні) – 0 3 (більш-менш) – 2 4 (швидше так) – 6 5 (цілком так) – 16 9 (КН) -1 |
4 |
Надання можливостей сторонам обгрунтовувати свою позицію |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
1 (цілком ні) – 3 2 (швидше ні) – 0 3 (більш-менш) – 2 4 (швидше так) – 6 5 (цілком так) – 16 9 (КН) -1 |
5 |
Дотримання процедури розгляду |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
1 (цілком ні) – 3 2 (швидше ні) – 1 3 (більш-менш) – 0 4 (швидше так) – 6 5 (цілком так) – 17 9 (КН) -1 |
|
ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС |
|
1 (цілком ні) – 15 2 (швидше ні) – 2 3 (більш-менш) – 9 4 (швидше так) – 27 5 (цілком так) – 81 9 (КН) -1 |
Таблиця 4.8. Судове рішення. Відносні, кількісні та інтегральні показники за картками громадянського звітування тих респондентів, чиї справи вже завершено.
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
1 |
Кількість респондентів, чиї справи вже завершено |
число |
8 |
2 |
Рішення на користь респондента |
Відсотки «Так»/«Ні» |
«Так»-62,5%/ «Ні»-37,5% |
3 |
Наміри респондента оскаржувати рішення |
Відсотки «Так»/«Ні» |
«Так»-37,5%/ «Ні»-62,5% |
4 |
Отримання респондентами тексту рішення по справі |
Відсотки «Так»/«Ні» |
«Так»-100%/ «Ні»-0% |
5 |
Вчасне отримання респондентами тексту рішення по справі |
Відсотки «Так»/«Ні» |
«Так»-100%/ «Ні»-0% |
6 |
Легкість та доступність для розуміння мови викладення рішення |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
1 (цілком ні) – 1 2 (швидше ні) – 0 3 (більш-менш) – 1 4 (швидше так) – 2 5 (цілком так) – 4 9 (КН) -1 |
7 |
Сприйняття респондентами обґрунтованості рішення (чи було рішення добре обґрунтоване?) |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
1 (цілком ні) – 1 2 (швидше ні) – 0 3 (більш-менш) – 1 4 (швидше так) – 3 5 (цілком так) – 3 9 (КН) -1 |
8 |
Середня кількість судових засідань, що відбулися по справах тих респондентів, чиї справи вже завершено |
Число |
6 |
9 |
Середня кількість судових засідань, що не відбулися через неналежну організацію роботи суду |
Число |
1 |
10 |
Середня кількість візитів до суду, що не були пов'язані з судовими засіданнями |
Число |
1 |